Η επέκταση του Oldrati Group πέρα από τα σύνορα.
Οι ανάγκες των ξένων πελατών, της βελτιστοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών και της απλούστευσης της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώθησαν το Oldrati Group να επενδύσει σε εργοστάσια παραγωγής στο εξωτερικό.
Σήμερα, που η διεθνοποίηση έχει γίνει μία από τις σημαντικότερες πτυχές για μια επιτυχημένη εταιρική στρατηγική, η παρουσία σε συγκεκριμένες περιοχές είναι αναγκαία για να σημειωθεί ανάπτυξη της εταιρείας τοπικά.
Το Group ξεκίνησε αυτή τη διαδικασία το 2002 με την εγκατάσταση Oldrati do Brasil στη Βραζιλία. Στη συνέχεια επεκτάθηκε το 2004 στη Σλοβακία με την Oldrati Slovensko, ενώ ολοκληρώθηκε το 2013 με τη γέννηση της Oldrati Kauçuk στην Τουρκία, την καρδιά της Μέσης Ανατολής.
Αυτή τη στιγμή, η παραγωγή και το δίκτυο πωλήσεων του Group καλύπτουν όλες τις στρατηγικές περιοχές σε διεθνές επίπεδο.