Blog

“Απάντησε” ο Ρόζμπεργκ!

July 21, 2014

Μπορεί πριν δύο εβδομάδες ο Λούις Χάμιλτον να πήρε τον αγώνα που διεξήχθη στην πατρίδα του και με τη νίκη στο Silverstone να πλησίασε τον Νίκο Ρόζμπεργκ στην κορυφή, όμως ήταν η σειρά του Γερμανού να πανηγυρίσει στο “σπίτι” του και, αντικρίζοντας πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix του Hockenheim, να ανοίξει και πάλι την “ψαλίδα” στους 14 βαθμούς!

Από πλευράς Ρόζμπεργκ η κούρσα δεν χρήζει ιδιαίτερης κριτικής, αφού ο Γερμανός πανηγύρισε την τέταρτη φετινή του νίκη τερματίζοντας ουσιαστικά δια περιπάτου, γράφοντας μάλιστα ιστορία, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός της Mercedesπου κερδίζει στην πίστα που κατασκεύασε η γερμανική εταιρεία από το μακρινό 1954 και το θρίαμβο του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, εκμεταλλευόμενος και το γεγονός ότι ο Χάμιλτον, λόγω της αλλαγής κιβωτίου που χρειάστηκε να γίνει στο μονοθέσιό του ξεκίνησε τον αγώνα από την 20η θέση.

Ο Βρετανός, πάντως, κατέβαλε συγκλονιστική προσπάθεια να επιστρέψει στον αγώνα και το κατάφερε γρήγορα, τερματίζοντας τελικά στην 3η θέση. Ίσως να μπορούσε να κάνει κάτι ακόμα καλύτερο, όμως του κόστισε η σύγκρουση που είχε με τον Τζένσον Μπάτον, καθώς αναγκάστηκε να μπει νωρίτερα από ότι είχε προγραμματίσει στα pits. Ωστόσο ο Χάιμλτον δεν δίστασε να αποδεχθεί την ευθύνη για το συμβάν, αποδίδοντάς το σε “λανθασμένη κρίση“, καθώς πίστεψε ότι ο Μπάτον θα τον άφηνε να περάσει. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να συγχαρεί τον Νίκο Ρόζμπεργκ για τη νίκη του: “Είχα μια μικρή σύγκρουση με τον Τζένσον, ειλικρινά πίστεψα ότι μου άνοιγε την πόρτα και με άφηνε να περάσω, το έχει κάνει ορισμένες φορές στο παρελθόν, οπότε ήταν δική μου λανθασμένη κρίση. Ήταν ένα ατυχές συμβάν. Ήταν πολύ καλός στους τελευταίους αγώνες και δεν με δυσκόλευε τόσο στις προσπεράσεις. Ανοίχτηκε, έστριψα και μετά γύρισε προς το εσωτερικό και συγκρουστήκαμε. Γενικά πάντως, διασκέδασα πολύ τον αγώνα. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα σήμερα. Ήταν πολύ δύσκολο να ανέβω στην κατάταξη με ασφάλεια. Είμαι ευγνώμων στη Mercedes για το αυτοκίνητο που μας παρείχε πάλι σήμερα, και συγχαρητήρια στον Νίκο. Είναι φανταστικό να κερδίζει στη χώρα του, όπως και για τη Mercedes“, σχολίασε ο Χάμιλτον.

Ο Μπάτον, από τη μεριά του, έδειξε να εκνευρίζεται από τις συνεχείς ερωτήσεις των δημοσιογράφων που υπονοούσαν ότι ίσως έπρεπε να αφήσει τον Χάμιλτον να περάσει: Γιατί να αφήσω τον οποιονδήποτε να περάσει; Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά πολλοί οδηγοί επέλεγαν τη γραμμή που διάλεξα κι εγώ εκείνη τη στιγμή, για να έχουν καλή έξοδο από τη στροφή. Νομίζω ότι το πρόβλημα με τον Λούις ήταν ότι περίμενε να τον αφήσω να περάσει. Δεν είμαι ο μόνος τον οποίο χτύπησε σήμερα. Είναι περίεργο, όταν το αυτοκίνητο είναι τόσο πολύ ταχύτερο θα πίστευε κανείς ότι δεν θα εμπλέκονταν σε τόσο πολλές μάχες, όμως το έκανε. Χτύπησε τον πίσω δεξιό τροχό μου και αυτό είναι το μόνο που έχω να πω. Φαντάζομαι νόμισε ότι θα τον άφηνα να περάσει, αλλά εγώ ήμουν εκεί για να κάνω τον αγώνα μου και θα ήταν βαρετό αν όλοι απλά τον αφήναμε να περάσει“, τόνισε ο πιλότος της McLaren.

Δεύτερος τερμάτισε ο Βαλτέρι Μπότας, που συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Αυτό ήταν το τρίτο συνεχόμενο βάθρο για τον νεαρό Φινλανδό πιλότο της Williams, ο οποίος ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση και την διατήρησε με σχετική ευκολία μέχρι το τέλος. Λίγο πιο πίσω, η Ferrari του Αλόνσο πάλεψε για ώρα με τις δύο Red Bull, κατορθώνοντας τελικά να μπει σφήνα ανάμεσά τους. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν τελικά εκείνος που τερμάτισε τέταρτος, με τον Ισπανό να μένει πέμπτος και τον νεαρό Ντάνιελ Ρικιάρντο να τερματίζει στην 6η θέση, μόλις 82 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Ισπανό!

Τρομακτική στιγμή ήταν η σύγκρουση του Μάσα με τον Μάγκνουσεν, στην πρώτη κιόλας στροφή του Grand Prix, με τη Williams του Βραζιλιάνου να αναποδογυρίζει και να σέρνεται στην πίστα με τις ρόδες στον ουρανό, μέχρι να γυρίσει και πάλι κανονικά και να αντιληφθούν οι πάντες ανακουφισμένοι ότι ο Μάσα δεν είχε πάθει τίποτα σοβαρό. Ο Μάσα εγκατέλειψε, όπως ήταν λογικό, τον αγώνα, ενώ ο νεαρός Δανός τερμάτισε στην 9η θέση. Ο Βραζιλιάνος, πάντως, ήταν έξαλλος με τον Μάγκνουσεν και το έδειξε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα: “Ήμουν μπροστά, μπήκα στη στροφή μπροστά από αυτόν. Δεν έχω δει το ατύχημα ακόμα στην τηλεόραση, αλλά το μονοθέσιο που είναι πίσω πρέπει να φρενάρει. Είναι ο κλασικός τύπος που έρχεται από το GP2 και προκαλεί ατυχήματα“. Ο Δανός της McLaren από τη μεριά του, ξεκαθάρισε ότι προσπάθησε να αποφύγει τον Μάσα, όμως δεν είχε χώρο: “Δεν είχα που να πάω, αν είχα θα πήγαινα για να αποφεύγαμε την επαφή. Δεν έχω δει το ατύχημα και είναι δύσκολο να το σχολιάσεις αν δεν έχεις εικόνα. Λυπάμαι για αυτή την κατάσταση, αλλά έκανα ό, τι καλύτερο μπορούσα και προσπάθησα να τον αποφύγω. Απλά δεν υπήρχε χώρος“.

Όσο για τον Ρόζμπεργκ, παρουσιάστηκε όπως ήταν λογικό περιχαρής μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι η μόνη στιγμή που ανησύχησε ήταν όταν είδε την Sauber του Αντριάν Σούτιλ ακινητοποιημένη στην κεντρική ευθεία, καθώς ενδεχόμενη είσοδος του οχήματος ασφαλείας θα εξανέμιζε το προβάδισμα που διατηρούσε: “Ανησύχησα λίγο όταν είδα το μονοθέσιο του Σούτιλ σταματημένο, γιατί ήμουν σίγουρος ότι θα έμπαινε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Αυτό θα έκανε τα πράγματα πολύ πιο δύσκολα στο τέλος. Είναι φανταστικό, η νίκη στην πατρίδα μου είναι κάτι εκπληκτικό και αυτή είναι μια πολύ ιδιαίτερη μέρα για μένα. Θα το διασκεδάσουμε λίγο σήμερα, σίγουρα, θα είναι ωραία να συνεχίσουμε τη γιορτή για το Μουντιάλ. Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα στην Ουγγαρία, με το αυτοκίνητο που έχουμε αυτή τη στιγμή. Είμαι πολύ ευγνώμων στη Mercedes για το αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει. Το Ουγγρικό GP θα είναι εξαιρετικό”, ανέφερε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

Επόμενος αγώνας στις 27 Ιουλίου, στην Ουγγαρία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:33:42.914

2. Μπότας (Williams-Mercedes) +20.789

3. Χάμιλτον (Mercedes) +22.530

4. Φέτελ (Red Bull-Renault) +44.014

5. Αλόνσο (Ferrari) +52.467

6. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +52.549

7. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +1:04.178

8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1:24.711

9. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1 γύρος

10. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +1 γύρος

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Ρόσμπεργκ – 190

2. Χάμιλτον – 176

3. Ρικιάρντο – 106

4. Αλόνσο – 97

5. Μπότας – 91

6. Φέτελ – 82

7. Χούλκενμπεργκ – 69

8. Μπάτον – 59

9. Μάγκνουσεν – 37

10. Μάσα – 30

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Mercedes – 366

2. Red Bull – 188

3. Williams – 121

4. Ferrari – 116

5. Force India – 98

6. McLaren – 96

7. Toro Rosso – 15

8. Lotus – 8

9. Marussia – 2