Βλάβες στο Turbo και πιθανές αιτίες
Είναι ουσιώδες πριν την τοποθέτηση του νέου cartridge (ή ενός καινούργιου turbo) να καθορίσετε τα αίτια που προκάλεσαν τη ζημιά εξ αρχής. Μόνο με αυτόν τον τρόπο είναι εφικτό να εφαρμόσετε όλες τις σωστές πρακτικές για την τοποθέτηση του καινούριου turbo, ώστε να αποτρέψετε μία επανάληψη του προβλήματος.
Ο άξονας της τουρμπίνας έχει ένα πορφυρό χρώμα ή δομική αστοχία.
Έχει προκληθεί από την υπερθέρμανση του άξονα, λόγω ελλιπούς λίπανσης. Με την αντικατάσταση του χαλασμένου cartridge με ένα νέο, συνίσταται ο έλεγχος των σωληνώσεων του λαδιού.
Τα πτερύγια των φτερωτών συμπιεστή/στροβίλου είναι φαγωμένα. Έχει προκληθεί από υπολείμματα που αναρροφήθηκαν από την τουρμπίνα και προσέκρουσαν στη φτερωτή καταστρέφοντας την. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί τόσο στο συμπιεστή όσο και στο στρόβιλο. Η λύση είναι η αντικατάσταση του φίλτρου αέρος και ο έλεγχος του intercooler όπως και της πολλαπλής εισαγωγής και της εξαγωγής.
Κολλημένος μηχανισμός μεταβλητής γεωμετρίας. Έχει προκληθεί από ξένα σώματα ή κακή λίπανση, όπως επίσης και από επικαθίσεις στο κέλυφος της τουρμπίνας. Αν ο μηχανισμός δεν έχει υποστεί ζημιά μπορείτε απλά να τον καθαρίσετε και να τον λιπάνετε. Σε αντίθετη περίπτωση η αντικατάσταση του είναι απαραίτητη.