Blog

“Άνεμος” και στο Μπαχρέιν ο Χάμιλτον

April 20, 2015

Την τρίτη του φετινή νίκη πανηγύρισε στο Μπαχρέιν ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής και μάλιστα με εμφατικό τρόπο, αφού ουσιαστικά δεν απειλήθηκε από κανέναν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Λούις Χάμιλτον ξεκίνησε από την πρώτη θέση, απομακρύνθηκε από τους διώκτες του από τον 3ο κιόλας γύρο και δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα μέχρι να επαναλάβει τον περσινό του θρίαμβο στο συγκεκριμένο αγώνα, υπό το φως των προβολέων. “Είμαι στο δρόμο για τον τρίτο μου τίτλο. Οι Ferrari μας δυσκόλεψαν σήμερα και ήταν δύσκολο να προστατέψω τα ελαστικά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε όσον αφορά την εξέλιξη του μονοθεσίου, και είμαι βέβαιος πως  θα το κάνουμε. Νομίζω πως στα ντουμπλαρίσματα ζεστάθηκαν λίγο τα φρένα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα σημαντικό πρόβλημα”, σχολίασε ο Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα.

Αυτός ο οποίος έκλεψε τις εντυπώσεις, ωστόσο, δεν ήταν άλλος από τον Κίμι Ραικόνεν. Ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari θύμισε τον παλιό, καλό του εαυτό και τερμάτισε στη δεύτερη θέση. Έχοντας ξεκινήσει τέταρτος, ο Ραικόνεν ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους Χάμιλτον, Ρόζμπεργκ και Φέτελ και κατόρθωσε να κάνει έναν εκπληκτικό αγώνα οδηγώντας στα όρια για τους τελευταίους 16 γύρους, μέχρι να “αναγκάσει” ουσιαστικά τον Ρόζμπεργκ να κάνει ένα λάθος και να του επιτρέψει το προσπέρασμα στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.”Δεν μπορείς να είσαι χαρούμενος τερματίζοντας δεύτερος, αλλά μετά από μια δύσκολη αρχή φέτος είμαι ικανοποιημένος που πήρα ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Τους έφτασα στο τέλος, αλλά τέλειωσαν οι γύροι“, δήλωσε ο Φινλανδός χαριτολογώντας, αναφερόμενος στις δύο Mercedes. Ο Γερμανός έμεινε τρίτος, ενώ δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του κατά τη διάρκεια του αγώνα έχοντας τον Ραικόνεν κολλημένο πίσω του. Μετά το τέλος του αγώνα, πάντως, έδειξε πολύ πιο ήρεμος: “Είναι εντάξει, συμβαίνουν αυτά. Ήμουν αρκετά κοντά στον Λούις, ήμασταν στον ίδιο ρυθμό. Μόνο στο τέλος μου έφυγε, όταν είχα πρόβλημα στα φρένα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο με πέρασε ο Κίμι, πράγμα απογοητευτικό”.

Το πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι δύο Mercedes στα φρένα επιβεβαίωσε μετά το τέλος του αγώνα και ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ομάδας, Toto Wolff, τονίζοντας ότι αμφότερες οι W06 είχαν πρόβλημα, “κατηγορώντας” εν μέρει για αυτό την πίστα του Σακχίρ, που όπως σχολίασε “καταπονεί υπέρμετρα τα συστήματα πέδησης”.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Βαλτέρι Μπότας. Ο πιλότος της Williams έκανε άλλον έναν εξαιρετικό και ώριμο αγώνα, κατορθώνοντας μάλιστα να κρατήσει στους τελευταίους γύρους πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πλήρωσε το λάθος που έκανε στον 36ο γύρο, όταν υπό την πίεση του Ρόζμπεργκ έχασε στιγμιαία τον έλεγχο του μονοθεσίου και βγήκε από τον πίστα, προξενώντας ζημιά στην αεροτομή της Ferrari, ζημιά την οποία αναγκάστηκε να μπει στα pits για να διορθώσει, χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Έκτος τερμάτισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, έχοντας σπασμένο κινητήρα και με καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Red Bull, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Ρομέν Γκροζάν, Σέρχιο Πέρεθ, Ντάνιελ Κβίατ και Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος της Williams, μάλιστα, κατάφερε να μπει στη δεκάδα παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε τον αγώνα από το pitlane, καθώς το μονοθέσιό αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα κατά το γύρο σχηματισμού και έσβησε.

Από την άλλη, ένα ακόμα απογοητευτικό Grand Prix έκαναν οι δύο McLaren, με τον Αλόνσο να πραγματοποιεί μια αθόρυβη κούρσα και να μένει εκτός δεκάδας, τερματίζοντας ενδέκατος, και τον Τζένσον Μπάτον να μην ξεκινά καν τον αγώνα λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. Ο Βρετανός, μάλιστα, περιορίστηκε σε ρόλο σχολιαστή κατά τη διάρκεια του αγώνα, μέσω Twitter…

Επόμενος αγώνας στις 10 Μαΐου στην πίστα της Catalunya, στην Βαρκελώνη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Λούις Χάμιλτον

2. Κίμι Ραικόνεν

3. Νίκο Ρόζμπεργκ

4. Βαλτέρι Μπότας

5. Σεμπάστιαν Φέτελ

6. Ντάνιελ Ρικιάρντο

7. Ρομέν Γκροζάν

8. Σέρχιο Πέρεθ

9. Ντάνιελ Κβίατ

10. Φελίπε Μάσα

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Χάμιλτον (93)

2. Ρόζμπεργκ (66)

3. Φέτελ (65)

4. Ραικόνεν (42)

5. Μάσα (31)

6. Μπότας (30)

7. Ρικιάρντο (19)

8. Νασρ (14)

9. Γκροζάν (12)

10. Χούλκενμπεργκ (6)

– Φερστάπεν (6)

– Σάινθ (6)

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Merceded (159)

2. Ferrari (107)

3. Williams (61)

4. Red Bull (23)

5. Sauber (19)

6. Lotus (12)

– Toro Rosso (12)

8. Force India (11)