Blog

Ελληνικό Supercar!

July 5, 2013

Με αφορμή την εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ για τα 41 χρόνια λειτουργίας της , ο αρχιτέκτονας- εφευρέτης Δημήτρης Κορρές, παρουσίασε το Korres Project 4.

Το Korres Project 4 είναι το εντυπωσιακό αποτέλεσμα 12 ετών έρευνας και εξέλιξης και αποτελεί μία προσπάθεια με παγκόσμιο αντίκτυπο.

Το όχημα που παρουσιάστηκε αποτελεί μια pre- production έκδοση, με όλα τα εξαρτήματα που το αποτελούν να έχουν πλέον το δικό τους barcode και πιθανότατα μέσα στον επόμενο χρόνο να μπορεί να περάσει στη διαδικασία περιορισμένης παραγωγής.

Γι αυτό το λόγο επιλέχθηκε το αυτοκίνητο να παρουσιαστεί «γυμνό» καθώς τα εξωτερικά πλαστικά δεν ήταν 100% έτοιμα, αλλά παράλληλα για γίνει μία καλύτερη επίδειξη της μεγάλης καινοτομίας της ανάρτησης του Korres Project 4.
Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ, πλάτος 1.960 χλστ, ύψος 1.250 χλστ και μεταξόνιο 2.560 χλστ. Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.

Η κίνηση μπορεί να σταλεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η ισχύς του κινητήρα να μεταφέρεται μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να μοιράζεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.

Το κιβώτιο του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με 3 τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ/ώρα.

Το ύψους του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό με το “track mode” να είναι 5 εκατ. ενώ μπορεί να φτάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση του δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Ακόμα, η άρθωση της ανάρτησης του κάθε άκρου είναι εκπληκτικά μεγάλη καθώς μια ρόδα μπορεί να σηκωθεί έως και 95 εκατοστά από το έδαφος με τις υπόλοιπες τρεις να έχουν επαφή με το δρόμο. Το εκπληκτικό της ανάρτησης είναι πως ο μπροστά δεξιός τροχός στην ουσία αλληλεπιδρά με τον πίσω αριστερό, ενώ ο μπροστά αριστερός με τον πίσω δεξιό. Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χωρίς τη παραμικρή ανωμαλία να μεταφέρεται μέσα στη καμπίνα.

[Πηγή: autoblog.gr]