H TESLA, το SUITS και ο ηλεκτρισμός
Μια από τις αμερικάνικες σειρές που έχουν τραβήξει την προσοχή του κοινού παγκοσμίως τελευταία είναι και η SUITS – η ιστορία δύο δικηγόρων και των περιπετειών τους στη Νέα Υόρκη. Παρακολουθώντας ένα επεισόδιο της σειράς δεν μας διέφυγε η TESLA Roadster που εμφανίζεται ως το αυτοκίνητο το οποίο διεκδικεί ο πρωταγωνιστής της σειράς σε μια διαμάχη του με κάποιον. Άσπρη, γυαλιστερή και αθόρυβη, χάνεται στη νύχτα της Νέας Υόρκης αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η TESLA Roadster όμως δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο που επιλέχτηκε για product placement σε μια σειρά. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που έχει δημιουργηθεί με 200 μίλια (320km) χρόνο επαναφόρτισης, με επιτάχυνση από 0 στα 97χλμ σε 3.9 δευτερόλεπτα, και σύμφωνα με την εταιρεία διπλάσια ενεργιακή απόδοση σε σύγκριση με ένα Toyota Prius.
Η εταιρεία TESLA, που αυτήν την εποχή λανσάρει ένα SEDAN με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά ενώ επεκτείνει τα σημεία πώλησης των οχημάτων της παγκοσμίως, πήρε το όνομα της από τον Νίκολα Τέσλα, εφευρέτη γνωστό για το έργο του για το εναλλασσόμενο ρεύμα και τη χρήση του. Τα πρώτα μοντέλα μάλιστα της TESLA χρησιμοποιούν κινητήρα που μοιάζει με κάποιον που είχε σχεδιάσει ο ίδιος ο Τέσλα. Η εταιρεία ήταν περισσότερο γνωστή για τα εξαρτήματα και ανταλλακτικά που παράγει για άλλους παρασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν στραφεί προς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Λόγω της καλής πορείας της σ᾽ αυτόν το χώρο, πολλοί αναλυτές πιστεύουν ότι αυτός θα πρέπει να είναι και ο βασικός στόχος της TESLA, παρόλα αυτά η ίδια η εταιρεία θέλει να στρέψει μεγαλύτερο μέρος των ενεργειών της και στην παραγωγή οχημάτων.
Τον τελευταίο καιρό η TESLA απασχόλησε αρκετά τα MEDIA με τη μήνυση που έκανε στο TOP GEAR, γνωστή σειρά του BBC για την αυτοκίνηση, εξαιτίας του ισχυρισμού του παρουσιαστή της ότι το TESLA Roadster έχει χρόνο επαναφόρτισης μόλις 55 μίλια (89χλμ). Παρόλο που το εν λόγω επεισόδιο είχε προβληθεί το 2008 είχε δημιουργήσει πολύ αρνητική εντύπωση για τη Roadster και έτσι το θέμα κράτησε για αρκετό καιρό με μάλιστα δύο προσπάθειες από την πλευρά της TESLA, οι οποίες όμως δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Το συμπέρασμα του δικαστηρίου ήταν ότι ο κάθε οδηγός γνωρίζει πώς ο χρόνος επαναφόρτισης μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς εξωτερικούς παράγοντες και άρα δεν είναι βάσιμη η κατηγορία.
Περιμένοντας λοιπόν το Model S ευχόμαστε στη TESLA αλλά και σε κάθε καινοτόμα επιχείρηση στο χώρο του αυτοκινήτου – γιατί όχι και κάποια ελληνική! – καλή συνέχεια…